6.4.11

Diagnòstic: Mort per Powerpoint


No ens cansem de dir-ho. No ens cansem de llegir-ho. No ens cansem de recalcar quan important és. Però no importa, molts ponents i professors segueixen emprant el Powerpoint com a arma de destrucció massiva.
  • Diapositives amb massa text (que el ponent insisteix en llegir, lletra per lletra)
  • Diapositives que semblen estirar al ponent (que no sap què ha d'explicar fins que no ho veu a la diapo)
  • Diapositives amb excés d'informació irrellevant o il·legible

Aquí ho teniu, ho hem tornat a dir, ho hem tornat a escriure. Aquests ponents o professors ho han tornat a llegir... però ho tornaran a fer, tornaran a matar-nos a cop de Powerpoint.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molts professors encara no s'han adonat que el Power Point és una eina d'ajuda per donar força al seu discurs. Repeteixo, el SEU discurs.

Durant la meva carrera molts professionals de la sociologia (i suposo que molts professors) han estat segrestats pel Power Point. Moltes vegades la funció d'aquests és la de prèmer el botó i passar pàgina.

És evident que l'ús indegut del Power Point pot tenir com a conseqüència la pèrdua de la qualitat de la classe, de l'explicació i la pèrdua de l'interès per part dels alumnes.

Per tant Power Point sí, però amb una mica de seny!